hej :)

Hej och välkomna till min blogg, här kan ni skriva frågor om det ni undrar över vad som helst som tynger er så kan jag ta upp det här i bloggen eller skriv till min mejl: [email protected]

Som sagt var jag är ingen expert eller psykolog och kommer inte ge några livsavgörande råd, jag vill helt enkelt bara hjälpa och stödja dem som behöver hjälp eller prata av sig.

Bloggen kommer inte bara bestå av hjälp till tjejer jag kommer också få med lite inlägg om det jag tycker om som är mycket inom mode och annat jag är intresserad av det får ni se, så skriv, fråga kommentera jag ska svara på allt inom ett dygn                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0